Out-of-the-way.reismee.nl

Hola!

Even een kort berichtje tussendoor: aangezien het ernaar uitziet dat ik voorlopig nog wel even in Spanje (EcoDharma) zal blijven rondhangen, ben ik geswitched naar een Spaans mobiel nummer (goedkoper): 0034 698 431 424.
(Zal heel af & toe ook Nederlandse nog checken - en Ugandese...)

Muchos liefs & buenas noches!
xx Nikos

maria hollander

leuk !!! had zo lang niets gehoord je moeder komt nu he??? wat gezellig en spannend.. heb mick gesproken( is wel even geleden )skype zonder beeld Vorig jaar was de verjaardag zo leuk bij jou !! je had alles versierd!!! was zo blij er mee , dag lieverd

Henny Rouss

Hola Nikos,

Fijn dat je het naar je zin hebt. Jolanda zal het toch zeker ook wel een geweldig gebied vinden.
Ik ga proberen dat filmpje te bekijken, dat lukt bij mij namelijk niet. Nog een weekje dat zit ik ook in Spanje alleen in het zuiden. 4 dagen wandelen. Groetjes en jullie veel plezier.

Jessica

Hé lieverd,

Misschien geloof je het niet maar ik vind het geweldig dat je daar nog even blijft ;-) Laatst was het volle maan en moest ik weer even aan je denken. Dat heb ik eigenlijk steeds als ik 's avonds buiten naar de sterren en de maan kijk. Jij zit onder diezelfde hemel :-) Dichtbij en toch best ver maar altijd in mijn hart!

Henk

Hey Nikki, buenas noches. Ik zal je nieuwe nummer gebruiken en zal binnenkort wel eens proberen of het echt werkt. Nu nog even veel plezier met je moeder en tot november. Groetjes, papa.

Doingoood