Out-of-the-way.reismee.nl

Nvuddeyo...

Oftewel: I have come back!

Gisteren weer geland op Nederlandse bodem. Hartelijk verwelkomd door trouwe vriend Sander en taata en maama! Webale/dankjewel! Echt fijn om weer dichterbij jullie te zijn, en om de katten en konijnen terug te zien en te kroelen! Maar ook voelt het somehow vreemd, om opeens weer terug te zijn in de westerse maatschappij - het zal ook nog wel even wat moeite/energie kosten om me daar weer aan/in te passen en er zijn zeker aspecten van het Afrikaanse leven die ik in ere wil houden...

Heb de afgelopen maanden zóveel meegemaakt, er is veel gebeurd - in m'n hart en hoofd. Ben teruggekomen met een hoop waardevolle ervaringen en een vernieuwde blik op het leven, en dat zal ik voor altijd met me meedragen.

Nou er weer wat meer/constanter internetverbinding beschikbaar is en er ook zeker nog een hoop belevenissen zijn die ik graag met jullie zou delen, zal ik binnen afzienbare tijd wellicht nog wat meer reisverhalen en foto's posten, maar... alles op z'n tijd! Dat is toch wel een van de grotere lessen die Afrika me heeft geleerd :)

Zo, dus nou eerst maar eens m'n tanden in een uit Uganda meegesmokkelde mango zetten..!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood