Out-of-the-way.reismee.nl

Karibu/welkom!

Hai, welkom in mijn reisdagboekie!

Over een week zal ik onderweg zijn naar een ander werelddeel - nu nog bijna onvoorstelbaar... Er hebben natuurlijk al de nodige voorbereidingen plaatsgevonden (paspoort aanvragen, inentingen regelen, VOG regelen, reis boeken, me inlezen over Uganda en de Afrikaanse cultuur, en dergelijke). Ookvalt er nog wel een en ander te doen (sowieso inpakken, en nog wat meer lezen)...

Hier kun je op de hoogte blijven van de avonturen die ik ga beleven en de ervaringen die ik opdoe tijdens deze reis. Vanaf nu kun je hier zonu &dan nieuwe verhalen en foto's vinden, en op de kaart kun je zien waar ik me ongeveer bevind/ben geweest. Wat meer informatie over mij en de reis die ik ga maken staat in het profiel.

Wil je 'n mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal en/of nieuwe foto's op deze site zijn geplaatst? Meld je dan aan door je e-mail adres achter te laten in de rechterbalk.

Ik zie/hoor jullie graag, duslaat gerust eens een berichtje achter :)

Tot ooit en veel liefs,
Nikki (nu nog vanuit den Nederlanden)

P.S. Iedereen die mij sponsortten bate vanhet weeshuis: ASANTE SANA! Oftewel hartelijk dank, in het Swahili. Ik ga er voor zorgen dat het goed terechtkomt!

Reacties

Reacties

Ruch

Lieve Nik, fijn om je zo te kunnen volgen! Ik wens je een hele mooie reis en ben benieuwd naar je verhalen en foto's :)

Veel liefs!

maria hanssen hollander

wens je heel veelgeluk ,succes ,en plezier, hoop wel dat je terug komt over een maandje !!! liefs mijn lieve stiefkleindochter maria

Anne Roorda

Ik heb je al voorzien van de nodige goede wensen en ik vind het heel leuk je ook via deze weg te kunnen volgen.
Al het goede, veel succes en geluk en niet vergeten ook te genieten en de groetjes aan de berggorilla's.

jouw oompie.

Susanne

Hoi Nikki,
Veel plezier met je voorbereiding en tot volgende week in Oeganda.
Groetjesssss

Jessica

Hé lieverd,
Dank je wel voor je uitnodiging! Natuurlijk reis ik mee, al zou ik dat liever voor het echie doen :) Inmiddels ben ik gisteren begonnen aan mijn "reis" en dat voelt goed.
Ik wil je op jou reis een heleboel geluk, wijsheid, ervaring en innerlijke rust wensen. Geweldig dat je dit gaat doen!
Volg je hart! Ik lees wel mee, en we houden contact :)

Veel liefs en een knuffel van mij en alle beestjes hier!

Nikki

Bedankt voor jullie lieve berichten!
'k Ga zo op weg naar dit nieuwe avontuur... One of mystique and wonder :)

Heb 't goed!

Liefs,
Nikki

Jessica

Goeie reis! Geniet van je avontuur, ik denk aan je :)

Jeannette

Ha meis.ik denk aan je.

Met Sam gaat het goed, het is een lief dondersteentje
en ik kom lekker veel buiten (ook op de meest 'rare' tijden ;-)
zorg goed voor jezelf.

liefs en kracht.

Mariahanssen

Hallo Nikki ben zo vaak aan je aan t denken!!!! Heb mailtje gekregen van mick jij ook denk ik Hoop dat t je goed gaat liefs van mij en van bert ook en de diertjes

roland

IK KOM ER STEEDS MEER ACHTER :DE WERELD IS MOOI
MAAR EEN MOEILIJK BOEK.
LIEVE NIKKI JIJ DOET JE BEST OM DIT BOEK MOOI TE
HOUDEN.
LIEVE GROET ROLAND

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood